Nu får Göteborgsområdet en ny aktör för simskola och barncrawl. På Nya Åbybadet startar vi crawlkurser för barn och även simskola för barn.  I det nya badhuset finns det plats för allt. Vuxencrawl, ungdomscrawl och simskola. Nu längtar alla barn till kursstarten den 10 januari.

Anmälan gör du längre ner på vår hemsida.

12509064_947895811968821_7434762400318326636_n (1)

LÄR DIG SIMMA!

Kursstart för vårens första termin (T3) är den 8/1 2024. Stängt v.7 (sportlov) samt röda dagar.

Barnenssimskola.com simskola för barn och barncrawl. Våra kurser är indelade i olika nivåer, nivåerna ser på sidan xxxxxxx . När och på vilka dagar våra kurser går hittar du på vår sida med kurstider.  I vårt kursinnehåll finns något för alla, vrån bebissim till dig som vill bli snabbsimmare i crawl.

Du väljer själv din egen nivå.

VAD INGÅR I VÅRA KURSER?

+Byta träningsdag när du är borta  – ta igen missade pass ( i mån av plats)
+Badmössa. Välj din egen färg. Finns i svart, apple, purple och orange
+Hörlurar – du får instruktioner direkt när du tränar (ej för de minsta)
+Du får låna utrustning
+Entréavgiften ingår i kursavgiften

VI ERBJUDER DET BÄSTA

Varför nöja nöja sig med något mindre bra. Hos oss får du det bästa. Miljön, simbassängerna är nya, varmvattenbassängen har höj och sänkbart golv, våra instruktörer har gedigen erfarenhet av xxxxxxxxx

Har du funderingar om din nivå eller annat ringer du 031-180440.